Rugsėjo 29 d. 5a, 5b ir 7b klasių mokiniai kartu su auklėtojomis Renata Slavinskiene, Jolanta Šalkovska ir anglų kalbos mokytoja Bożena Vincaitiene, vykdant „ugdymą kitaip“, vyko į edukacinę kelionę į pajūrį.
Pirmoji kelionės stotelė buvo miniatiūrų ir botanikos parkas “Babilono sodai”, kuriame mokiniai “leidosi” į nuostabią kelionę po visą pasaulį nuo Amerikos krantų iki Australijos paplūdimių. Teorinės edukacijos dalies metu, vaikštant po sodą, mokiniai susipažino su 21 architektūros statinių miniatiūromis iš 4 pasaulio žemynų: Afrikos ir Viduriniųjų rytų, Azijos ir Okeanijos, Europos ir Amerikos. Net 9 iš 21 „Babilono sodų“ miniatiūrų, puikuojasi reikšmingiausiuose įspūdingiausių pasaulio statinių sąrašuose: Babilono sodai ir Cheopso piramidė įtraukti į Pasaulio stebuklų sąrašą; Vėjo malūnai, Sidnėjaus operos teatras, Vasilijaus palaimintojo Soboras Maskvoje – į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą; Panteonas, Didžioji Kinų siena, Tadžmahalas, Koliziejus – į Naujausių pasaulio stebuklų sąrašą. Praktinių užsiėmimų metu mokiniai turėjo įtvirtinti įgytas žinias dirbdami grupėse ir spręsdami kryžiažodį. Tai buvo puiki integruota geografijos ir botanikos pamoka, nes mokiniai ne tik sužinojo apie svarbiausius architektūros paminklus, bet ir turėjo galimybę apžiūrėti įvairias vienmečių gėlių rūšis, topiarus, t. y. žmogaus suformuotus augalus, susipažinti su įvairiausiomis žolelėmis, paragauti šviežiai paruoštos šokoladinės mėtų ir pankolių arbatos.
Kitas kelionės punktas – apsilankymas verslininko Antano Boso elnyne Karklėje. Moksleiviai apžiūrėjo mini zoologijos sodą, o po to grupėmis leidosi į „safarį“. Važiavimas visureigiais ir gyvūnų šėrimas iš rankų visiems padarė didelį įspūdį.
Baigiamasis kelionės taškas buvo pažintis su žavinga Olandų Kepurės vietove – laukiniu paplūdimiu su uola virš Baltijos jūros. Čia kiekvienas praleido laiką savaip. Vieni ieškojo gintarų, rinko akmenukus, žaidė įvairius žaidimus, o kiti mėgavosi saule ir braidė jūroje. Po intensyvaus mokymosi mėnesio mokiniai „pasikrovė savo baterijas“ ir yra pasirengę tęsti kelionę žinių pasaulyje.
Džiugu buvo ir tai, kad ekskursijos metu penktokai ne tik mokėsi ir įgijo žinių, bet ir daug laiko praleido kartu, geriau pažino vieni kitus, o jau pajūryje ir grįždami atgal dviejų 5 klasių mokiniai integravosi ir leido laiką kartu. Tai ir buvo vienas iš šios edukacinės ir integracinės kelionės tikslų.