Realizmo epochoje žmonių gyvenimą iš pagrindų keitė technikos išradimai – elektros, garo mašinų panaudojimas, naujos transporto rūšys (geležinkelis), greit augo miestai ir pramonė, stebino gamtos mokslų pažanga. Šios permainos kėlė pasididžiavimą proto galia, stiprino viltį, kad žmogus pajėgus pats pertvarkyti ir patobulinti pasaulį. Kiek vėliau mokslo ir technologijų pažangą kritiškai ėmė vertinti įvairios aplinkosauga besirūpinančios organizacijos. Ekologinių judėjimų atstovai nesutiko su tais, kurie tvirtino, kad mokslo ir technologijų pažanga visais atvejais yra gėris. 6a klasės mokiniai su mokytojomis Dangira Naruševičiene ir Božena Vincaitiene priėmė ekologinį iššūkį “Mėgintuvėlis.lt” laboratorijoje, kurios šeimininkai pristatė svarbias temas: ozono sluoksnio plonėjimas, šiltnamio efekto susidarymas, plastiko atliekų mažinimas. Pamatėme laboratoriją bei susipažinome su tikrais cheminiais indais, eksperimentavome su įvairiomis cheminėmis medžiagomis, ragavome ozono, laikėme ugnį rankose. Buvo labai įdomu ir naudinga, o dar ir linksma.
Integruoto mokymo diena. Ekologinis iššūkis – eksperimentai laboratorijoje
Posted by