Kovo 9 d. nuo 9 iki 12 val. vyko didžiausia nuotolinė pamoka – “Swedbank” inicijuota ir organizuota “MOKONOMIKA”. Pamokos vyko trijose amžiaus grupėse: Tyrinėtojai (1-4 klasių mokiniai), Kūrėjai (5-8 klasių mokiniai), Ekspertai (9-12 klasių mokiniai). Jauniausių klasių mokiniai išklausė daug pamokėlių apie būtinybę skaityti, sužinojo, kaip reikia kalbėti, kad suaugusieji jų klausytųsi. Jie taip pat buvo supažindinti su robotika – ateities profesija, sužinojo daug įdomių faktų apie plaukimą ir emocinį intelektą. “Kūrėjai”, t. y. 5-8 klasių mokiniai, gilino žinias apie robotiką, virusus ir higieną, finansus, sužinojo, kaip keičiasi Lietuvos fauna ir flora. Svarbi pamoka buvo apie hibridinį saugumą, mokiniai sužinojo, kaip saugiai naudotis interneto ištekliais. Vyresnieji mokiniai sužinojo, ką gali sukurti dirbtinis intelektas, kaip vystosi kompiuterinių žaidimų pramonė, ką valgysime, kur gyvensime ir kaip mokysimės ateityje, koks bus klimato kaitos poveikis ekonomikai. Ia, Ib ir IIIb klasių mokiniai čia ir dabar gautas žinias integravo su lenkų kalbos pamokomis ir, naudodami dirbtinį intelektą, kūrė literatūrinių herojų Tristano ir Izoldos, Makbeto bei Konrado, iš trečiosios “Vėlynių” dalies, portretus.
Po tiesioginės transliacijos vyko pamokos apibendrinimas ir refleksija. Dirbdami grupėse mokiniai kūrė plakatus ir minčių žemėlapius konkrečiomis temomis, susijusiomis su paskaitomis, kurias išklausė iš ekspertų – pranešėjų.